Feedek

DAX Index

Legújabb hozzászólások

  • Miklós Molnár: Nem tudom él ez a topic még de engem érdekelne hogy azóta kereskedik-e még valaki ezzel a stratégi... (2013.02.08. 08:50) Rövidtávú DAX futures kereskedési stratégia
  • chartok.hu: A befektetők mindig az aranyba menekítik a pénzüket. www.chartok.hu (2011.05.27. 16:14) Arany - 2009.05.25
  • Quanto Costa: Jelenleg úgy érzem nem látom át, mi zajlik a piacon, ill. mi folyik a háttérben. Különösen nem lát... (2010.03.19. 12:09) 2009.06.30 - DAX mostanság
  • Quanto Costa: Hehe! Ez a negyedév végi felrántás kivételesen nem magyar zárás után indult így sikerült leképezne... (2009.06.29. 17:11) Trendek és mozgóátlagok
  • Quanto Costa: Úgy látszik erre nem csak én gondoltam ---> www.trendlines.hu/2009/05/22/dax-index-akkor-es-most-t... (2009.05.22. 23:33) 2009.05.18
  • Daxspeki: @ asdf: Nem tudom, talán csak a jó idő. "Sell in May, go away":) (2009.05.16. 19:25) 2009.05.14
  • asdf: @NightLord: Ez a világ legszebb gyémantja. De csak a shortosoknak.Holnap zárok bármi lesz is. BU... (2009.05.13. 19:45) 2009.05.13

Szavazás

Ajánlott oldalak

Kapcsolat

2009.01.08. 20:50 Daxspeki

2009.01.09

Nem jut most semmi frappáns kép az eszembe, ezért a mai napra felteszem a cicánkat, hogy sztároljam kicsit:) (napi DAX elemzés persze van, csak kattints tovább)

 

 

DAX napi:

Nagyjából betöltődött a 4810-nél hagyott rés, elérte az árfolyam az emelkedő trendvonalat, ahonnan egyelőre vissza is pattant. Kérdés, hogy ez mennyire lesz tartós, az biztos, hogy most shortot nyitni elég kockázatos, azt csak a trendvonal törésekor érdemes. Ennek alapján ma én is zártam 4830-nál a tegnap nyitott shortot. A longnyitással érdemes megvárni egy 5000 fölé zárást, egy nagyobb fehér gyertya most igen bíztató jel lenne. Egyébként sorra jönnek ki a rosszabbnál rosszabb makroadatok, de úgy néz ki ez most senkit nem érdekel különösebben.

DAX órás:

Itt is jól látszik e fordulat egy nagyobb fehér gyertya személyében. Nem sikerült azonban 4900 fölött zárni, az amerikai zárás előtt ez túl nagy falat lett volna. Amennyiben nem esnek odaát túl nagyot (olyan 1-1,5%-nál többet), akkor talán van esély egy újabb emelkedő hullámra.

Eddigi eredmények, nyitott pozíciók:

 

Nyitás dátuma Nyitó ár Nyitó érték Záró érték Záró ár Zárás dátuma
2008.10.28 1 221,00 100,00 106,47 1 300,00 2008.11.06
2008.11.06 3 700,00 106,47 140,89 4 896,00 2008.11.12
2008.11.14 1 299,00 140,89 130,58 1 204,00 2008.11.18
2008.11.20 6 176,00 130,58 103,26 4 884,00 2008.11.25
2008.12.01 8 832,00 103,26 105,85 9 053,00 2008.12.01
2008.12.02 1 149,00 105,85 107,42 1 166,00 2008.12.03
2008.12.04 8 690,00 107,42 110,21 8 916,00 2008.12.04
2008.12.05 1 174,00 110,21 109,18 1 163,00 2008.12.05
2008.12.05 5 691,00 109,18 89,82 4 682,00 2008.12.09
2008.12.09 3 869,00 89,82 104,03 4 481,00 2009.01.05
2009.01.07 4 225,00 104,03 111,54 4 530,00 2009.01.08
           
           
           
           
           
           
           
           
           

31 komment

Címkék: elemzés dax technikai elemzés certifikát


A bejegyzés trackback címe:

https://daxspeki.blog.hu/api/trackback/id/tr71866171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.08. 22:43:59

Jó ez a cica, ahogy bámul maga elé, eszembe jutott róla egy Babits vers, amit a kislányához írt:

"Pici lélek Ildikó,
Mért nem rikkansz kis rigó,
Mit bámulsz oly komolyan,
Szemed, szájad éppen olyan,
Mintha egy riadt kis néző ülne,
Puha-piha páholyában,
E világ vad színházában :-)))

Nos amikor a Dax-ot rángatják felfelé, én is csak így bámulok.

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.08. 22:46:40

Speki,
Lehetne olyan összevont elemzéseket készíteni, ami kifejezetten certifikátok esetén bekalkulálja a forint TA esélyeit is, hiszen a Certi árfolyama erősen függ attól is.
Az EUR/USD-ről már nem is beszélve.

Ez egy többváltozós elemzés lenne,
nem tudom egyáltalán ilyet meg lehet-e csinálni, de a certik TA alapon vett ideális beszállási pontjait így lehetne a legjobban közelíteni.

Csak mint gondolat :-)))

Sanguis 2009.01.09. 08:59:28

Sziasztok.
Nekem nagyon gyanús egy Euro rally, az EKB kamatdöntésig. Ti hogy látjátok?
És további olaj gyengülés 30 USD-ig.

Daxspeki 2009.01.09. 09:07:18

@Quanto Costa: :)) Bár nem Ildikónak hívják, de a többi stimmel:) Heti 1x lehet megpróbálkozom feltenni egy devizapárt, gyakrabban nem ígérem, nem biztos, h beleférne az időbe.

@Sanguis: Én Eurot csak 1,4 fölött látnám esélyesnek egy további emelkedésre, olajról meg az a véleményem, hogy esélyes, h egy magasabb alj kialakuljon, nem hiszem, h most lemenne 30ig.

Daxspeki 2009.01.09. 09:50:48

Vettem egy kis DAX longot, megnézzük hogy muzsikál a trendvonal...

Sanguis 2009.01.09. 10:14:53

@Daxspeki: Én bővítettem az EUR/GBP longom.
A DAX shortom tegnap este zártam. Egyelőre DAX esetében partvonal, bár én beszakadást várok, de ez a forgalom nélküliség akár meghozhatja a mutyi emelkedést is.:)

Daxspeki 2009.01.09. 10:21:04

@Sanguis: Elég közel a trendvonal, ha elesik, akkor rögtön adom kis veszteséggel, ha felmutyizzák, akkor meg örülök, h elcsíptem majdnem az alját:) Én is kockázatosnak látom, ahogy az elemzésben is írtam csak 5000 fölött néz ki biztosabbnak a long.

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.09. 12:31:09

Lehet, hogy nem most, de az olaj lemegy 30-ig!

Daxspeki 2009.01.09. 14:38:31

@Quanto Costa: Jó lenne látni vmi normális táblázatot, hogy hol mennyiért tudják kitermelni, eddig 2-3 különbözőt láttam elég nagy szórással.

Daxspeki 2009.01.09. 14:40:37

Hogy megrántottak mindent a munkanélküliségi adatra. Most meg nyomják vissza.

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.09. 14:40:40

Nem a kitermelésen múlik most, hanem a keresleten.
A kitermelés - mint szűk keresztmetszet - majd konjunktúra idején emeli meg az árat.

Daxspeki 2009.01.09. 14:49:20

@Quanto Costa: No jó, de szerinted meddig fognak termelni azok a kutak, akik drágábban hozzák fel az olajat, mint ahogy megveszik tőlük? Oroszországnak pl ha jól tudom 50-60$ lenne az ideális. Mennyi lehet az az ár, amiért már nem hajlandóak kitermelni/nem engedik addig leesni?

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.09. 15:25:34

Igen, épp ezért nem lesz már olyan drasztikus az esés.
Szaud Arábiának még itt is megéri, ezért jöhet egy stagnálás, oldalazás és a legalja 30 USD lehet, ahol már a szaudiaknak sincs hasznuk rajta.
Aztán egyszercsak elkezd emelkedni, de még nem most.
+++
Oroszok a gázvitában azért olyan engedékenyek most, mert az olajból nincs jelenleg bevételük!
+++
Azt nézzétek meg, hogy a Brent 49, a Crude meg 40 ?!
Hol itt a ráció ? Ekkora különbséget ?
Ez meg hogy lehet ???
+++
Az emelkedő trend kb. 2/3-ánál még a nyáron a Brent beelőzte a Crude-ot.
Ha ebből indulunk ki, akkor most a csökkenő trend 2/3ánál járhatunk.
azaz
Nyárra megint majd megy föl a benzin ára.

Daxspeki 2009.01.09. 16:02:57

Tudja valaki, hogy most meg mi történt?

Daxspeki 2009.01.09. 16:05:38

Illetve azt látom mi történt, de miért?:)

Sanguis 2009.01.09. 16:06:40

@Daxspeki: Ha az esésre gondolsz, akkor a szokásos pánikeladás. Bár ebből még minden lehet. Még a minden realitást és logikát nélkülöző emelkedés is. Persze funda alapon mondva.

Daxspeki 2009.01.09. 16:12:06

@Sanguis: Ha mondjuk kijön az adat és 4860-ról leesik 4800-ig, akkor azt mondom ok. De hogy felrántják, 4900 fölött elkezdenek vele kereskedni kb 1 óráig, majd esik majdnem 3%-ot pillanatok alatt, az kicsit furi. Kíváncsi leszek mi sül ki ebből...

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.09. 16:12:17

Nincs már meg a munkanélküliségi adat ?
Dec. 2-án is (mintha ma lenne) beesett így a rossza adatra, aztán magyar zárás után kezdődött a rally.

Speki,
Tört az támasz, vagy még nem ???

Sanguis 2009.01.09. 16:14:03

@Daxspeki: sq volt csak. Beültetés, mint tegnap az EUR/GBP-ben.

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.09. 16:22:19

Végülis mindegy, eltünt az árjegyző.
Ez felháborító, hogy amint megszűnik az oldalazás, volt-nincs.
Döbbenetes pofátlanság !!!

Daxspeki 2009.01.09. 16:23:20

@Quanto Costa: Pont ezt akartam írni. Beadtam az eladási megbízást és nézem miért nem adja el. Hát ezért. Felháborító!

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.09. 16:28:22

Mekkora az esélye annak, hogy egy számítógépes rendszer pont ilyenkor fagy le ?

Én most áldhatom Trend istent, hogy sosem veszek trend ellenében longot.

Daxspeki 2009.01.09. 16:31:29

Hát igen, én most megszívtam ezzel, szerencsére nem nagy pénzzel voltam benne. Végülis sikerült eladni, de nem a trend törésekor. Ha USA nem csak szórakorik, akkor el lehet mondani, hogy tényleg tört a trend és "Trend isten" újra visszatért...

Sanguis 2009.01.09. 17:06:35

Úgy tűnik az EUR/USD-nél és az EUR/GBP-nél is short a jelszó. Ezt én is megettem.

Sanguis 2009.01.09. 17:24:17

@Daxspeki: Azért érdemes a főbb devizapárokkal foglalkozni, mert hatással vannak a tőzsdeindexekre. Segítik a még jobb döntést a DAX pozid felvételénél.

Sanguis 2009.01.09. 17:36:51

Bekövetkezett, amit a héten már többször hangoztattak a piaci szakértők: a várakozásokkal nagyjából összahangban lévő friss decemberi munkaerőpiaci adatok erősödést váltottak ki az amerikai dollár piacán. A pozitív reakció nem is csekély, ugyanis a dollár egy óra alatt közel két százalékot gyarapodott az euróval szemben.
A pozitív adat hatására a dollár szárnyalásba kezdett.
Voltak olyan elemzők, akik 600 ezer állás megszűnését várták a tavalyi év utolsó hónapjától a tengerentúlon, így ennek fényében az adat kiváltképp jónak mondható. A dollár erősödését ezzel magyarázzák a piacon.
www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=13&k=3&i=108321

Uhhh, van a hír, meg annak a tálalása.
Az előző hírben kiemeltem a lényeget: 51ezer munkahely megszűnét egyszerűen átpakoltak az előző hónapra, vagyis a legpesszimistábbaknak lett igazuk, akik majdnem 600 ezer állás megszűnését prognosztizálták.
A dollár természetesen nem a 'pozitív' adattól erősödik, hanem éppen ellenkezőleg: a rossz adat miatt a globális kockázatkerülés vette át az uralmat, és a befektetők menekülnek a dollárban jegyzett államkötvényekbe.
(Remélem, hogy ezt a hírt feleslegesen kommentáltam, mert már senki nem olyan naiv, hogy beveszi az ehhez hasonló maszlagokat. Vagy mégis ?)

Sanguis 2009.01.09. 17:46:13

Itt jó deviza elemzések vannak szerintem.
www.chartelemzes.hu/

Sanguis 2009.01.09. 18:33:52

@Sanguis: Bár sokan mondják, hogy ez hülyeség. Íme:

A tőzsdékkel való korreláció figyelését meg hagyjuk meg azoknak, akik nem értenek a technikai elemzéshez - ez a korreláció egyik napról a másikra 180 fokos fordulatokat tehet, ahogyan azt decemberben láttuk. Csak azért van némi korreláció, mert néhányan még mindig azt gondolják, hogy van, és egyéb ötlet híján e szerint kereskednek...

NightLord 2009.01.09. 23:54:51

Daxspeki!

Van neked valahonnan napközbenre grafikonrajzolóba illeszthető realtime DAX-od? Ha igen, honnan? : )

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.10. 00:37:25

Szerintem a www.stooq.com-ot használja, de ez csak tipp.

Daxspeki 2009.01.10. 09:35:53

@NightLord: Hello, igen, a stooq-ot használom, az 15 perccel késleltetett, de azért elég jól használható. Melóhelyen sajnos csak ez megoldható. Real time adatokat meg a finanzen.net-ről nézem.
süti beállítások módosítása