Feedek

DAX Index

Legújabb hozzászólások

  • Miklós Molnár: Nem tudom él ez a topic még de engem érdekelne hogy azóta kereskedik-e még valaki ezzel a stratégi... (2013.02.08. 08:50) Rövidtávú DAX futures kereskedési stratégia
  • chartok.hu: A befektetők mindig az aranyba menekítik a pénzüket. www.chartok.hu (2011.05.27. 16:14) Arany - 2009.05.25
  • Quanto Costa: Jelenleg úgy érzem nem látom át, mi zajlik a piacon, ill. mi folyik a háttérben. Különösen nem lát... (2010.03.19. 12:09) 2009.06.30 - DAX mostanság
  • Quanto Costa: Hehe! Ez a negyedév végi felrántás kivételesen nem magyar zárás után indult így sikerült leképezne... (2009.06.29. 17:11) Trendek és mozgóátlagok
  • Quanto Costa: Úgy látszik erre nem csak én gondoltam ---> www.trendlines.hu/2009/05/22/dax-index-akkor-es-most-t... (2009.05.22. 23:33) 2009.05.18
  • Daxspeki: @ asdf: Nem tudom, talán csak a jó idő. "Sell in May, go away":) (2009.05.16. 19:25) 2009.05.14
  • asdf: @NightLord: Ez a világ legszebb gyémantja. De csak a shortosoknak.Holnap zárok bármi lesz is. BU... (2009.05.13. 19:45) 2009.05.13

Szavazás

Ajánlott oldalak

Kapcsolat

2009.01.06. 00:05 Daxspeki

2009.01.06

Kemény dió az 5000-es szint, felette nyitottunk, de nap végére visszaadták. forgalom nélkül nem fog sikerülni tartósan áttörni. DOW is visszanézett a 9000-es szint alá, közben a NASDAQ viszont elég jól tartotta magát. Longolni késő, de egyértelmű short jelek sincsenek, érdemes talán megvárni egy szignifikánsabb elmozdulást.

 

 

 

DAX napi:

Nem sikerült tehát 5000 fölött zárni, nem igazán volt forgalom, ami elengedhetetlen lenne. Indikátorok napi charton továbbra is vételen vannak, MACD 0 fölött, emelkedő trendvonal még bőven sértetlen. Nem néz ki továbbra sem rosszul, csak ez az 5000-es szint ne lenne ott...

DAX órás:

No itt viszont MACD már eladási jelet adott, bár az indikátor a 2 órás charton is még mindig vételen van. RSI kilépett a túlvett zónából, 80-as érték felettről fordult, sok hónapja nem járt ott. Még mindig közel van viszont a túlvett szinthez, longolni ezért egyenlőre kockázatos, shortolni is maximum nagyon óvatosan 4950 alatt.

Eddigi eredmények, nyitott pozíciók:

 

Nyitás dátuma Nyitó ár Nyitó érték Záró érték Záró ár Zárás dátuma
2008.10.28 1 221,00 100,00 106,47 1 300,00 2008.11.06
2008.11.06 3 700,00 106,47 140,89 4 896,00 2008.11.12
2008.11.14 1 299,00 140,89 130,58 1 204,00 2008.11.18
2008.11.20 6 176,00 130,58 103,26 4 884,00 2008.11.25
2008.12.01 8 832,00 103,26 105,85 9 053,00 2008.12.01
2008.12.02 1 149,00 105,85 107,42 1 166,00 2008.12.03
2008.12.04 8 690,00 107,42 110,21 8 916,00 2008.12.04
2008.12.05 1 174,00 110,21 109,18 1 163,00 2008.12.05
2008.12.05 5 691,00 109,18 89,82 4 682,00 2008.12.09
2008.12.09 3 869,00 89,82 104,03 4 481,00 2009.01.05



 

vissza a főoldalra tőzsdesuli

89 komment

Címkék: elemzés tőzsde dax technikai elemzés certifikát


A bejegyzés trackback címe:

https://daxspeki.blog.hu/api/trackback/id/tr80860563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanguis 2009.01.06. 08:18:37

Sziasztok!
A tegnapi Obama beszéd sem tudta felrázni USA-t. Úgy tűnik marad a szüttyögés.:)

Daxspeki 2009.01.06. 09:03:00

Hello, úgy néz ki, az az 1,3475 is elbukott...

Sanguis 2009.01.06. 09:14:44

Elég csúnya. "Nekiestek, mint tót az ......"
Van olyan várakozás, hogy ebben az évben 0,9 körül is lehet az EUR/USD.

Daxspeki 2009.01.06. 09:29:27

Nem vagyok egy nagy devizaguru, de mitől lenne 0,9 körüli az EUR/USD amikor állítólag odaát beindult a pénznyomda? Ebből inkább dollárgyengülésnek kellene következni. Vagy rosszul látok vmit?

Sanguis 2009.01.06. 09:43:07

Európa jobban "beborul mint USA. A bankoknál most derülnek ki a turpisságok, a gazdaságélénkítő csomagok ugyanúgy pénz hígitással járnak, mint USA-ban. stb

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.06. 09:51:09

Összességében megint elmondhatjuk, hogy senki nem tud semmit, de a szakértők ezt öltönnyel álcázzák.
Vannak EUR/USD 1,5 várakozások, meg vannak 0,9 körüli várakozások.
Közben valószínűleg két közbülső érték között sávoz, csak nem lehet tudni pontosan meddig és hol.

rbbj 2009.01.06. 10:04:25

na ja, ez brutál szívásnak néz ki....
mindent átgondolva a tegnap esti beszélgetésünket követően végül mégsem stoppoltam ki magam (már csak a késő esti állás miatt se, mert végül a napi gyertyám épp a stoppom határa felett áltt meg), de ez egyelőre katasztrófálisan néz ki. Hogy ilyen bezúgás beetetés lenne?? :OOO

rbbj 2009.01.06. 10:05:04

a bux sem tetszik,amit csinál.

Sanguis 2009.01.06. 10:06:31

Na de a DAX.:)
Tudtommal négy rést hagyott maga után az emelkedésnél.
Illene betöltenie.
Megpróbálok egy shortot így 5K alatt.

Sanguis 2009.01.06. 10:08:09

Igen, ez a bezúgás nem beetetés. Buktával zártam.

rbbj 2009.01.06. 10:14:59

@Sanguis: sajnálom. Mindenesetre én megvárom a mai zárást a makrókra, már ha napközben nem megy az eddigi mai mélypontra. Ott kivágom, nem totojázhatok tovább

rbbj 2009.01.06. 10:16:41

@Sanguis: én is hasonlóra + felülteljesítőnek ítélve a buxot, shortolok hatival. De alaposan izzasztanak, nem tudom, meg tudom-e várni a du-i adatokat....itt is kivág a stop? Csunya egy nap ez nekem...

Daxspeki 2009.01.06. 10:20:55

Szerintem 4950 alatt biztonságosabb a short, a rés alja pedig 4810. MACD még továbbra is csak óráson jelez eladást. A főbb részvények közül egyedül az Allianz néz ki csúnyán, többi egész jól tartja magát...

Sanguis 2009.01.06. 10:21:16

@robbaj: Elég idegesítő a DAX. Főleg ez a forgalom nélküli kúszás felfele.
A BUX szintén.

Sanguis 2009.01.06. 10:24:05

@Daxspeki: Ezek úgy járnak át az ellenállásokon, mint ha nem is lennének.
Van aki az 5K-t nem tartja ellenállásnak, hanem az 5100-at.

rbbj 2009.01.06. 10:24:10

@Sanguis: na jó, dax is emelkedni akar. Felezem a hati shortot.

rbbj 2009.01.06. 10:27:14

usd végre gyengül. Ez lesz az utolsó döfés a rv-piaci shortjaimnak. Ha usd is jelentősen begyengül, és 5100-at is elhagyja dax, akkor engem már nem fog érdekelni a forgalom. Long lesz.

Daxspeki 2009.01.06. 10:31:40

@Sanguis: DAX-nál nálam 5000 és 5300 a főbb ellenállás, a hoszabb és a rövidebb Fibo-szintek is ide mutatnak. 5100-at nem igazán értem.

Sanguis 2009.01.06. 10:35:31

@Daxspeki: Ehhez én sem tudok hozzászólni érdemben. Én is úgy tudom, hogy az 5K az ellenállás.

Sanguis 2009.01.06. 10:36:17

@Sanguis: Bár úgy járkál át rajta, mint ha nem is lenne.

rbbj 2009.01.06. 10:37:24

@Daxspeki: nekem is 5000. De mindig adok neki egy kis játékteret, mert így pár órán belül simán előfordulnak a nagy trenddel szemben hamis felszúrások. Így pl 5025 pontnál, ahol épp van, nem kezdek pánikzárásab :)

Daxspeki 2009.01.06. 10:40:29

@robbaj: Nem is kell, ezeket inkább akkor tekintem én is leküzdöttnek, ha sikerül felette zárnia (megerősítésül meg jól jöhet egy pozitív USA zárás).

rbbj 2009.01.06. 10:42:23

@Daxspeki: pontosan. De addigra a dax futi (pozitív amcsi zárásra) 5100 felett is lesz ;)

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.06. 10:43:05

Az 5000 egy ellenállás (volt), de ennyire kis forgalmú robotkereskedésnél talán az ellenállások sem úgy működnek, mint normál esetben.

Az előző felrántásból valóban 5300 adódik, de csodálkoznék, ha elmenne addig.
Érdekes módon én is úgy érzem, hogy röviden átcsaphat 5100-on, aztán megy vissza.

Sanguis 2009.01.06. 10:45:40

Nekem a tegnapi és a mai nap olyan, mintha a halálraítélt utolsó kívánságát hajtanák végre.:)

rbbj 2009.01.06. 10:48:21

devizakeresztek is a long jel határán állnak. Gyakorlatilag be is adták, de még megerősítés kell nekik.

rbbj 2009.01.06. 10:50:34

@Sanguis: pontos mire gondolsz?

Sanguis 2009.01.06. 10:56:05

Arra, hogy valójában minden a régi rossz, a válságból való kilábalás eszköztárai kétséges, hogy eredményre vezetnek, de az "utolsó vacsora" idejére elfelejtkeznek a szánalmas jövőről.

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.06. 10:57:07

Robbaj,
Ilyen a tőzsdén nincs, ezen sok pénzt buxhatsz, ha így gondolkodsz.
Nagyon ismerni kell egy instrumentumot ahhoz, hogy ha átcsap egy ellenálláson, akkor ne aktiváld a stoppodat, hanem még tovább várj.
Ezt eddig egyedül Dax-ban mertem megcsinálni, ott is azért, mert fél éve figyelem a mozgását és sejtettem, hogy egy kicsit mindíg tovább engedik. (amikor legutóbb 5000 felett járt)

rbbj 2009.01.06. 10:58:43

@Sanguis: az lehet, de ettől még illik is csinálni egy nagyobb rallit, mielőt 5000 lesz a dow :)

Ha itt meglesznek a longjelek, 9700-as dj igen gyorsan elérhetővé válik. Bux meg minden nap emelkedhet majd 500 pontot....

rbbj 2009.01.06. 11:01:02

@Quanto Costa: tudom, hogy nagyon veszélyes. De én meg eur/usd-vel több, mint egy éve kereskedem minden nap, min. össztőkére vetítve 2x áttéttel. De köszönöm a figyelmeztetést, jogos.

Sanguis 2009.01.06. 11:02:27

@robbaj: Persze, lehet long, de forgalom nélkül nem hiszem, hogy nagy rallyra készülhetünk.
Úgy tűnik, mintha a nagy vevők tele lennének, ezért nem vásárolnak.:)

rbbj 2009.01.06. 11:04:35

@robbaj: stopomat ebben a pillanatban verte ki eur/usd

Sanguis 2009.01.06. 11:05:41

A végén még marad ez a nulla kereskedés Obama beiktatásáig.

rbbj 2009.01.06. 11:06:13

@robbaj: át kéne váltani shortra.....

Sanguis 2009.01.06. 11:10:03

@robbaj: És a rally előtt "illene" a DAX-nak zárnia a rést, réseket. Bár lehet, hogy ezt csak én gondolom így.

rbbj 2009.01.06. 11:10:13

kicsit szomorkás a hangulatom máma.... :(

:)

rbbj 2009.01.06. 11:13:38

@Sanguis: nem csak te, 100%-ban egyetértek vele. De lehet, lesz kicsi ralli obama előtt, és utána zárja a réseket, majd utána meg lesz nagy ralli. És két ilyen magasabb mélypont után mindenki biztosra veszi majd tavasszal, hogy vége a medvének. És akkor bumm :) Persze csinálhatok sci-fit, szórakoztató elképzelni, hogy lesz, de persze én sem kereskedem ez alapján.

Sanguis 2009.01.06. 11:14:04

Én sem vagyok felhőtlenül jókedvű. Várhattam volna a DAX short nyitással is, azonban ha már meg van 4993-tól, nem tehetek mást csak moroghatok az emelkedés miatt.:)

Daxspeki 2009.01.06. 11:15:32

@Sanguis: Nem csak te gondolod így, nézegettem, h a DAX nem szeret sokáig nyitva hagyni réseket. Majd ha lesz kicsit több időm, akarok erről csinálni egy részletesebb kimutatást. Elég magasan van az RSI is, ezért is gondolom kicsit neccesnek a visszateszt nélküli emelkedést.

Daxspeki 2009.01.06. 11:17:16

@Sanguis: Inkább brummogj morgás helyett, az lehet, hogy hatásosabb:)

rbbj 2009.01.06. 11:22:37

@Sanguis: srácok, nekem ezzel erősen tisztul a kép. Már csak a zárásokra vagyok kíváncsi Európában, és hambizabálóknál. Ha ma mindkettő komoly plusszban zár, akkor nálam eldőlt végre az irány. Ettől még lehetnek résbetöltések meg minden, de nekem a legfontosabb az irány ismerete. Ha az megvan, a többi nem igazán érdekel.

rbbj 2009.01.06. 11:23:50

@robbaj: buxban pl. 13100 feletti zárás nekem 100%-os long jel TA alapján

Sanguis 2009.01.06. 11:31:21

@robbaj: A forgalom miatt nekem vannak kétségeim. Gyanús ez az érdektelenség. Tudatosnak tűnik számomra.
Az eladókat megértem, hogy kivárnak, de a jelenlegi vevőket nem. Jó lenne ismerni az arányokat, hogy mennyi a "kisbüfi" és mennyi a "nagyhal" a vevők között.

rbbj 2009.01.06. 11:33:06

@Sanguis: jó lenne, de nem tudjuk.

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.06. 11:35:06

Az igazi forgalom nem jön meg jövő hét előtt.
Addig nem lehet tisztán látni.

A vevők között egyébként (szerintem) az EU és állami pénzekkel megtámogatott intézmények vannak többségben.

De ez csak tipp.

Sanguis 2009.01.06. 11:42:01

30 percesen, ha marad így 1,16 pont különbséggel dupla csúcs alakul.

Sanguis 2009.01.06. 11:44:32

A VW a csoda részvény ma.

Daxspeki 2009.01.06. 11:55:05

@Sanguis: Én meg azt nézem, h ha nem tud a következő 1-2 órában emelkedni, akkor az órás charton MACD a szignálvonal metszése nélkül megy tovább lefelé egy kis negatív divergenciával megspékelve...

Sanguis 2009.01.06. 12:07:04

Nálam -1,85.... a MACDH

Daxspeki 2009.01.06. 12:26:05

Mármint úgy értem, h nem metszi alulról felfelé. Délelőtt még benne volt ez is...

Sanguis 2009.01.06. 12:53:34

Ha nem nyitottam volna pozit, nevetséges lenne az egész kereskedésnek nevezett nagy semmi. Így azonban mérgelődök.:)

Sanguis 2009.01.06. 13:03:17

Figyelitek, hogy a VW tartja a DAX-ot? Több, mint 10%-ot emelkedett.

Daxspeki 2009.01.06. 13:06:26

Most nagyon unalmas, ilyenkor szokott beőrülni amcsi nyitás után. Olaj viszont 50 felett...

Daxspeki 2009.01.06. 13:28:49

DAX-ban tegnap eladtam a longjaimat, én is azt tartom valószínűbbnek, hogy lesz egy visszateszt kb a résig. Shortolni viszont nem merem. Olajban viszont gondolkodom. A dollár erősödése most nem igazán hat az árfolyamára, a forint viszont gyengül a dollárral szemben, ez jót tesz a certi árfolyamának.

Sanguis 2009.01.06. 13:29:32

Az RSI szinte minden DAX charton shortot jelez nekem, már ha lehet neki hinni.

Daxspeki 2009.01.06. 13:29:57

Az egyik "árfolyamát" gondolatban cseréljétek le vmi szinonimára:)

Daxspeki 2009.01.06. 13:32:58

@Sanguis: Igen, túl van véve kicsit. Többek között ezért is zártam tegnap a longot. Legszebb akkor lenne az emelkedés, ha lemenne most a résig, és aztán nagy forgalommal vinné át az 5000-et. Akkor szinte biztosra venném az 5300 elérését.

Sanguis 2009.01.06. 13:37:43

@Daxspeki: A 4800-ra gondolsz, vagy lejjebb?:)
Ha nem tölti be a rést, az esetleges rally előtt, akkor nagyon csúnya zakó lehet a vége.

Daxspeki 2009.01.06. 13:41:36

@Sanguis: 4800-ra gondolok. Most nézem, h 4732 és 4754 között is van egy kicsi.

Daxspeki 2009.01.06. 14:42:47

A bund certi 48% fölötti pluszban van...

Sanguis 2009.01.06. 14:49:04

@Daxspeki: A VW, pedig majdnem +20%. Ha nem lennék poziban mosolyognék rajta.
Van valami a VW körül, ami kimaradt nekem?

Daxspeki 2009.01.06. 14:57:29

Szerintem az lehet, h a Fordnak vmivel kevésbé estek vissza az eladásai mint várták. Azt hiszem a Toyota is szépen emelkedett a japánoknál.

Sanguis 2009.01.06. 15:08:42

Várakozásokat alulmúló európai infláció

A hírügynökségnek nyilatkozó elemzők szerint a mostani fogyasztói inflációs adat további teret adhat az Európai Központi Bank számára a kamatszint csökkentésére, melynek révén az eurózóna jegybankja is közelebb kerülhet a zéró kamatpolitika alkalmazásához.

Az indexek emiatt is menetelhettek.

Daxspeki 2009.01.06. 15:16:07

Meg az Euro emiatt is eshetett...

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.06. 15:28:30

De most az olaj emelkedett 10 dollárt, ergo romolhatnak az inflációs várakozások ergo romlanak a zéró kamatpolitika esélyei ergo gyengülhet a dollár ergo emelkedhet az arany !!!

Sanguis 2009.01.06. 15:36:04

German Bunds has traded down to a low 123,39 in the process breaking though 124 support. CTA’s and hedge funds has been forced sellers. European Governments in the Euro region may issue up to 20 billion Euros of bonds a week during the first quarter according to one source. Germany plans to sell 6 billion Euros of 10-year debt tomorrow, and France

Daxspeki 2009.01.06. 15:50:37

@Sanguis: Jól értem, h most hülyeség lenne nem venni bund short certit?

Sanguis 2009.01.06. 15:55:00

@Daxspeki: Kötvénykibocsájtások.

Sanguis 2009.01.06. 15:57:10

20 milliárd Euro értékben. Németo. 6 milliárdot holnap.

Sanguis 2009.01.06. 16:01:42

Economic Data: ISM Non-Manf. Composite (USA, Dec) ouit at 40.6 vs. 36.5 expected. Factory Orders (USA, Nov) out at -4.6 % vs. -2.3% exp. Pending Home Sales (USA, Nov, MoM) out at -4.0% vs. -1.0% exp.

Daxspeki 2009.01.06. 16:06:40

Hát ezek nem túl jók, de ha jól látom nincs rá túl sok reakció...

Sanguis 2009.01.06. 16:08:09

@Daxspeki: Kezdődik Európában is államadósság generálása.
Mivel a németek, franciák euro alapúak, uniós kötvényt is kibocsájthatnak.

Sanguis 2009.01.06. 16:09:34

@Daxspeki: Az USA lejjebb adta, a DAX örömködik, és Európa.

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.06. 16:11:45

Megvolt a benézés 5100 fölé, vajon mi következik most ?

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.06. 16:12:49

Speki,
Nagyon felfutott az oldalad, ennyi bejegyzést még követni sem könnyű!
Reméljük a tőzsdén is megjön ez a siker:-)

Daxspeki 2009.01.06. 16:15:57

@Quanto Costa: Igen, ennek örülök, ráadásul szerencsére hiányoznak az olyan hozzászólások, mint pl: "Irány észak!" vagy "Eladás ezerrel!":)

Sanguis 2009.01.06. 16:16:47

@Quanto Costa: Nagyon szaglik valami Európában.
Rosszabbnál rosszabb adatok jöttek ki az eurozónában is, de mintha minden a legnagyobb rendben lenne, meg sem rezdültek.
Ez a kötvénykibocsájtás sem ad örömre okot.
Nem nagyon értem, ha reálisan gondolkodom.
Nem akarok "összeesküvést" látni a dolgok mögé, pedig nagyon úgy néz ki.

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.06. 16:25:55

Hamarosan meg fog jelenni egy cikk a Portfólión valami ilyen tartalommal:
"Túl nagy a csend a rv. piacokon"
vagy
"A piacok nagyon úgy tesznek, mintha minden rendben lenne"
etc.
Októberben is így történt, és meglepő módon akkor az igazi esés előtt 1 nappal hozta a vonatkozó cikket a Pf.
... Néha a jó irányba mutatnak.

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.06. 16:29:46

Speki,
Ha ismét 50 fölé néz az olaj (mondjuk holnap), én indítanék egy shortot rá.

Sanguis 2009.01.06. 16:31:49

A BUX-ot is érdemes megnézni. Úgy veszik a MOL-t és az OTP-t, mintha ma lehetne utoljára kereskedni rájuk.

Daxspeki 2009.01.06. 16:47:44

@Sanguis: Most nézem csak. OTP se semmi, de hogy a MOL mitől gondolta úgy, hogy most emelkedni kéne majdnem 10%-ot...

Quanto Costa · http://index.hu/ 2009.01.06. 18:19:17

Poziban vagyok, az alap shortom (portfólióm 2/3-a) megvan.
Ha eléri a Dax a 5150-et, akkor a 2/3 = 1/2 szabály lép életbe :-)
Ekkor mindent shortba forgatok, duplázok és ha elérné az 5400-at, akkor likvidálom magamat.
Ez a terv.

A MOL alighanem az olaj áremelkedésétől táltosodot meg ?
Vagy a Közel-keleti tranzakció, amiről tavaly évvégén szólt a fáma ?
Esetleg mindkettő.
süti beállítások módosítása